Benchmark uw performance! 
versus de beste customer services van Nederland en ontvang direct klantenfeedback.

​ 

"Bijzonder waardevol"

De Efteling is van mening dat de resultaten van de Top 30 Contactcenters voor Customer Service bijzonder waardevol zijn. "Door de uitslag van het onderzoek hebben wij geconstateerd dat onze bereikbaarheid beter kan", laat Contact Center manager Nicole Urlings weten. "Het heeft ons inzage gegeven in de huidige stand van zaken en wij hebben de resultaten kunnen presenteren aan de directie. Nu zijn we hard bezig met een verbeterslag."

Nicole Urlings, Contact Center Manager De Efteling

Partners

Klantinteractie Kenniscentrum

KIRC2013

Toonaangevend onderzoek in de Nederlandse contact center branche

Terwijl in Nederland wordt gesproken over de uitdagingen van klant interactie, wordt er helaas relatief weinig daadwerkelijk onderzocht. Relevant onderzoek bereikt ons veelal vanuit het buitenland. Het Klant Interactie Research Centrum brengt hier verandering in en publiceert regelmatig resultaten van onafhankelijke onderzoeken naar actuele en relevante onderwerpen. En we laten ons graag leiden door wat u wilt!

Elke maand biedt de Strategic Decision Monitor extra managementinformatie voor marketing en customer service managers. Doe mee met het online onderzoek en ontvang gratis de laatste resultaten. De uitkomsten worden ook gepubliceerd in CustomerFirst!

CustomerFirst

customerfirst

De Nederlandse customer servicesector kenmerkt zich door een toenemend aantal managers dat zich specifiek toelegt op customer centricity, verbetering van het overall klantcontact en de klant memorabele ervaringen te bezorgen. De essentie van gedegen customer servicemanagement is het vormen van langdurige relaties met klanten, via alle kanalen, op een consistente manier.Als manager bent u elke dag op zoek naar informatie om deze business wensen in te vullen. Deze informatie biedt de media van CustomerFirst u, snel en eenvoudig via print, online en persoonlijk in de events.

KIRC

KIRC2013

CustomerFirst

customerfirst