Benchmark uw performance! 
versus de beste customer services van Nederland en ontvang direct klantenfeedback.

​ 

"Bijzonder waardevol"

De Efteling is van mening dat de resultaten van de Top 30 Contactcenters voor Customer Service bijzonder waardevol zijn. "Door de uitslag van het onderzoek hebben wij geconstateerd dat onze bereikbaarheid beter kan", laat Contact Center manager Nicole Urlings weten. "Het heeft ons inzage gegeven in de huidige stand van zaken en wij hebben de resultaten kunnen presenteren aan de directie. Nu zijn we hard bezig met een verbeterslag."

Nicole Urlings, Contact Center Manager De Efteling

Testimonials

Allsecur heeft de ambitie om het beste Customer Contact Center te worden voor autoverzekeringen. Wij willen continu beter worden. Het opdoen van nieuwe inzichten binnen en buiten de branche is daarbij belangrijk. Het is voor ons dan ook logisch om deel te nemen aan dit nieuwe initiatief!

Annemarie Lagerweij, manager operations Allsecur


De afgelopen paar jaar hebben wij gewerkt aan een contactcenter waar Delta Lloyd en OHRA trots op kunnen zijn. We merken dat de waardering van onze klanten stijgt en we hebben de ambitie om onze klanten nog meer tevreden te maken. Ik geloof dat klantcontact uiteindelijk het verschil maakt in de waardering van de klant over onze organisatie. Om onze dienstverlening blijvend te verbeteren en onszelf continu uit te blijven dagen, is het belangrijk ons te meten met andere goede contactcenters. Deelname aan dit onderzoek is daarom een goede manier om die scherpte er in te houden.

Cindy de Bont, manager contact center Delta Lloyd Groep


De ambitie van Essent is om undisputed commercial leader te blijven in de energiemarkt. Essent heeft de afgelopen jaren aantoonbare successen geboekt om dat doel te realiseren. Een echte commercieel leider zoekt iedere keer naar nieuwe mogelijkheden om die positie te behouden. Dat is de reden dat wij graag meedoen aan deze unieke aanpak om te testen hoe de dienstverlening door onze (potentiële) klanten ervaren wordt. Onze ambitie is om dermate snel te leren van deze feedback en inzichten, dat wij als beste bedrijf uit deze benchmark komen: immers blije en loyale klanten zijn de enige duurzame garantie voor marktleiderschap!

Erwin Hemmen, commercieel directeur Essent Consumentenmarkt


De klanttevredenheid aangaande de contactafhandeling wordt door een onderzoeksbureau voor ons gemeten. Daarnaast meten we onze klantcontact NPS op basis van closed loop feedback. Ondanks dat blijft deelnemen aan dit programma voor ons een manier om met de topbedrijven van Nederland onze prestaties te vergelijken en van elkaar te leren. We willen graag de feedback van onze klanten gebruiken om onze serviceverlening nog meer vanuit de customer experience in te richten.

Nasser al Mawla, service director De Lotto


Energiedirect.nl heeft de ambitie om de meest aanbevolen energieleverancier van Nederland te worden. Klantcontact is een belangrijke pijler om deze ambitie te realiseren. Onze deskundige klantadviseurs willen ieder contactmoment gebruiken om onze klanten in positieve zin te verwonderen. Door onze deelname krijgen we nog beter inzichtelijk hoe klanten onze dienstverlening ervaren. De uitkomsten van het onderzoek geven ons handvatten om onze service te optimaliseren én daarmee een belangrijke stap te zetten in het realiseren van onze ambitie.”

Mariëlle de Wit, manager klant advies Energiedirect.nl

 

KIRC

KIRC2013

CustomerFirst

customerfirst