Benchmark uw performance! 
versus de beste customer services van Nederland en ontvang direct klantenfeedback.

​ 

"Bijzonder waardevol"

De Efteling is van mening dat de resultaten van de Top 30 Contactcenters voor Customer Service bijzonder waardevol zijn. "Door de uitslag van het onderzoek hebben wij geconstateerd dat onze bereikbaarheid beter kan", laat Contact Center manager Nicole Urlings weten. "Het heeft ons inzage gegeven in de huidige stand van zaken en wij hebben de resultaten kunnen presenteren aan de directie. Nu zijn we hard bezig met een verbeterslag."

Nicole Urlings, Contact Center Manager De Efteling

10 redenen om deel te nemen

Als uw organisatie gebruikmaakt van een contactcenter als één van de kanalen voor customer service dan biedt deelname aan De Top 30 Contactcenters voor Customer Service van Nederland u veel aantrekkelijke mogelijkheden:

  1. Vergelijk de prestaties van uw organisatie met die van andere leiders in uw sector en met de beste customer service-organisaties van Nederland, op basis van onafhankelijk en over sectoren vergelijkbaar onderzoek.
  2. Bepaal de key drivers van klanttevredenheid en hoe de performance van uw customer service verbeterd kan worden, zodat uw marktaandeel toeneemt.
  3. Stimuleer moreel en motivatie van uw medewerkers door vertrouwen te tonen in hun performance en door ze te inspireren tot het leveren van uitmuntende service om hoog op de ranglijst te komen.
  4. Krijg inzicht in hoe bestaande en potentiële klanten uw service beoordelen en in hoeverre zij tot herhalingsaankopen overgaan en uw organisatie zullen aanbevelen.
  5. Ontdek of uw customer service uw merk versterkt of juist verzwakt, bepaal sterke kanten en zwakke kanten die verbetering behoeven.
  6. Laat zien aan uw klanten dat u echt goede service nastreeft, door te luisteren naar klantfeedback om uw aanbod te verbeteren.
  7. Wees trots op het zichtbaar zijn van wat u heeft bereikt, via het Top 30-logo. Het logo en de PR helpen u om uw beste medewerkers te behouden en toptalent aan te trekken.
  8. Geef positieve berichten aan de media waarom u een exceptioneel call center heeft en help op deze manier de branche aan een beter imago.
  9. Ontmoet uw peers en branchegenoten die dezelfde uitdagingen aangaan, deel ideeën en ontwikkelingen binnen de exclusieve Top 30 Directors Club, waarin ieder kwartaal de resultaten gepresenteerd en besproken worden .
  10. Versterk het profiel van uw customer service ten aanzien van stakeholders, waaronder uw directie, zodanig dat u fondsen veiligstelt voor toekomstige investeringen.

KIRC

KIRC2013

CustomerFirst

customerfirst