Benchmark uw performance! 
versus de beste customer services van Nederland en ontvang direct klantenfeedback.

​ 

DE TOP 30 CONTACTCENTERS VOOR CUSTOMER SERVICE VAN NEDERLAND

top30ccHet Top 30 Contact Center Onderzoek is een initiatief van BBP Media, uitgever van ondermeer CustomerFirst en CCM, en het Klantinteractie Kenniscentrum. Het Top30 Contact Center Onderzoek is het grootste mystery benchmark onderzoek in Nederland. De doelstelling van het programma is het bieden van inzicht voor contact centers in wat door het algemene publiek als een uitstekende customer service wordt gezien over de kanalen call, e-mail en social media. Het programma is ondermeer gebaseerd op 14.400 effectieve mystery calls, op een jaarlijkse interne benchmark en op de meting van de online reputatie. De mysterycalls en mails worden verspreid over het jaar uitgevoerd.

Het Top30 programma geeft u de mogelijkheid om uw customer service verder te verbeteren en biedt inzicht in de merkbeleving van de klant.

 

"Bijzonder waardevol"

De Efteling is van mening dat de resultaten van de Top 30 Contactcenters voor Customer Service bijzonder waardevol zijn. "Door de uitslag van het onderzoek hebben wij geconstateerd dat onze bereikbaarheid beter kan", laat Contact Center manager Nicole Urlings weten. "Het heeft ons inzage gegeven in de huidige stand van zaken en wij hebben de resultaten kunnen presenteren aan de directie. Nu zijn we hard bezig met een verbeterslag."

Nicole Urlings, Contact Center Manager De Efteling

"De vinger leggen op echte verbeteringen"

voorbeeld5Stephan Lindeman, research director van Intomart GFK is nauw betrokken bij het onderzoek. Hij beschikt over uitgebreide ervaring met klanttevredenheidsonderzoeken voor diverse grote ondernemingen. Daarnaast is een subafdeling van het bureau vertrouwd met loyalty-onderzoeken, onder andere in de energiebranche en het openbaar vervoer.

Continue Reading

Eneco en T-Mobile haken aan bij Top 30 Call Centers

De Top 30 Call Centers voor Customer Service telt twee nieuwe deelnemers: energiemaatschappij Eneco en telecomprovider T-Mobile. Zij gaan het onder meer opnemen tegen De Lotto, aanvoerder van de ranglijst bij de eerste kwartaalrapportage.

De resultaten van het tweede kwartaal van het mystery calling onderzoek, worden morgenmiddag bekendgemaakt tijdens de deelnemersbijeenkomst. De benchmark die aangeeft wat goede service inhoudt, wordt ondersteund door de Klantenservice Federatie.

Klik hier voor meer informatie, waaronder tien redenen om mee te doen.

Meer transparantie

transparantCustomerFirst en het Klantinteractie Kenniscentrum willen met het samenstellen van een 'Top 30 Call Centers voor Customer Service' meer transparantie bieden over de performance van deze sector. Een afgeleide doelstelling is om het imago van customer service onder het grote publiek te verbeteren. Nederlandse bedrijven eisen een reëel beeld te krijgen van de prestaties customer servicesector.

Continue Reading

KIRC

KIRC2013

CustomerFirst

customerfirst